رفتن به محتوای اصلی
x
تصویر

اخذ بورس تحصیلی برای ادامه تحصیل در موسسه فناوری پکن

قابل توجه دانشجویان گرامی دانشکده مهندسی مکانیک

با تلاش‌های انجام شده توسط همکاران محترم مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه امکان بهره مندی  سه نفر از دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان از یک بورس تحصیلی برای ادامه تحصیل در موسسه فناوری پکن یا Beijing Institute of Technology فراهم شده است.

این بورس برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری است و برای سال تحصیلی آینده که از شهریور 1403 آغاز می‌شود، خواهد بود. این بورس شهریه دانشجویان، بیمه درمانی، و هزینه اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه را پوشش می‌دهد و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ماهانه 3000 یوان و برای دانشجویان دکتری ماهانه 3500 یوان کمک هزینه پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که اکثر رشته‌های این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی است.

کلیه دانشجویانی که مایل به استفاده از این بورس تحصیلی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری هستند لازم است مدارک زیر حداکثر تا تاریخ شنبه 4 آذرماه به دفتر دانشکده مکانیک تحویل دهند.

  • ریزنمرات مقاطع قبلی (ریزنمرات غیررسمی کفایت می‌کند)
  • رزومه
  • یک متن حداکثر یک صفحه‌ای شامل علل تمایل به استفاده از این بورس و اهداف آینده
  • حداقل یک توصیه نامه از یکی از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان

پرونده‌های دریافتی ابتدا در یک کارگروه در دانشکده مکانیک بررسی و اولویت بندی خواهد شد و سپس معرفی افراد برگزیده به دانشگاه BIT توسط مرکز همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان انجام خواهد شد.

با تشکر

دانشکده مهندسی مکانیک

 

تحت نظارت وف ایرانی