رفتن به محتوای اصلی
x
تصویر

دوره مشترک با این دانشگاه La Quilla در کشور ایتالیا

به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی ارشد دانشکده‌های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران ورودی سال 1402 می‌رساند براساس توافق انجام شده با دانشگاه La Quilla در کشور ایتالیا و همچنین موافقت تحصیلات تکمیلی دانشکده‌های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران این امکان برای ده نفر از دانشجویان وجود دارد که در دوره مشترک با این دانشگاه شرکت نمایند.

براساس این توافق، دانشجویان دو نیمسال ابتدای تحصیل خود را در دانشگاه صنعتی اصفهان می‌گذرانند و سپس دو نیمسال را در دانشگاه La Quilla سپری می‌کنند. در مدت حضور در ایتالیا تعدادی درس (از بین دروس مورد تایید دانشکده) در آنجا خواهند گذراند و همچنین بر روی پایان‌نامه که بصورت مشترک بین یک استاد از دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد از دانشگاه La Quilla تعریف شده است، کار خواهند کرد. این دانشجویان پس از گذراندن دروس و دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد، مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی اصفهان اخذ خواهند کرد.

از دانشجویان متقاضی شرکت در این دوره دعوت می‌شود ضمن مطالعه فایل پیوست، فرم تقاضا را حداکثر تا روز دوشنبه 23 بهمن به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مکانیک (سرکار خانم رهنما) تحویل دهید.

فایل

تحت نظارت وف ایرانی