رفتن به محتوای اصلی
x
تصویر

فراخوان بیست و نهمین و سی امین جشنواره دانشجویی نمونه

احتراماً با عنایت به آغاز بیست و نهمین و سی امین جشنواره دانشجویی نمونه در دهه سوم آذرماه سال جاری که تلفیق شده از دو جشنواره دانشجوی نمونه سال های 1399 و 1400 می باشد خواهشمند است مطابق با برنامه زمانی پیوست ، هماهنگی های لازم معمول گردد.

کاربران دانشگاه بایستی ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه به آدرس eservices.saorg.ir/htmltbs با نام کاربری سال گذشته و رمز عبورشان جهت رویت و بررسی درخواست متقاضیان اقدام نمایند. دانشجویان نیز همانند سال های گذشته می توانند از طریق آدرس ذیل در در سامانه ثبت نام داشته باشند (portal.saorg.ir) با عنایت به تبصره ماده 14 شیوه نامه اجرایی تامین تسهیلات قید شده در خصوص جوائز برگزیدگان کشوری منوط به رعایت مقررات و فراهم شدن ملزومات اجرایی می باشد.

در صورت فراموشی رمز عبور و دستیابی به پاسخ سوالاتی در خصوص سامانه، کلیه کاربران می توانند با شماره 96664457-021 آقای توکلی تماس حاصل فرمایند و یا از طریق درخواست پشتیبانی در سامانه با کارشناس واحد فناوری ارتباط گیرند. بدین منظور ایمیل support@saorg.ir نیز پاسخگوی درخواست های پشتیبانی می باشد. جهت پرسش در خصوص آیین نامه از آدرس ایمیل nemooneh@saorg.ir راهنمایی های لازم را بهره مند شوید.

زمان ثبت نام: 20 آذر تا 30 آذرماه 1400

شایان ذکر است به دلیل تلفیق دو جشنواره با یکدیگر موارد ذیل به آیین نامه قبلی افزوده می گردد:

- بند 2-4 آیین نامه مصوب سال 1398: حذف نیمسال بدون احتساب سنوات بدلیل مبتلا شدن دانشجو در سال گذشته به بیماری کرونا مجاز بوده و سابقه سنواتی نامبرده در نیمسال مذکور لحاظ نمی گردد.

- بند 2-10 آیین نامه کصوب سال 1398: دانشجویانی که پس از فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه سال 98 دانش آموخته شده اند، با رعایت بند 2-4 آیین نامه می توانند در جشنواره دانشجوی نمونه سال 1400 شرکت نمایند.

- بند 2-11 آیین نامه مصوب سال 98: شرط سنی در جشنواره دانشجوی نمونه حداکثر 41 سال می باشد.

- سه امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی تعلق می گیرد که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشته اند.

لازم به ذکر است موارد مطروحه فوق، استثنائاً در جشنواره سال 1400 لحاظ گردیده و در جشنواره های سال های آتی اعمال نخواهد شد.

تحت نظارت وف ایرانی