رفتن به محتوای اصلی
x
تصویر

قابل توجه دانشجویان کارآموزی تابستان ۱۴۰۲

در خصوص گزارشات و فرم‌های سامانه‌ی کارآموزی به استحضار می‌رساند چند فرم و گزارش در سامانه‌ طراحی شده است که برخی بارگذاری شده و برخی طی یکی دو مرحله بارگذاری خواهد شد:
۱- فرم شروع کارآموزی که توسط دانشجو تکمیل و برای استاد کارآموزی ارسال می‌گردد.
۲- گزارشات هفتگی که بصورت فرم خام توسط دانشجو دانلود و تکمیل و پس از اخذ تاییدیه (امضا و مهر) سرپرست کارآموزی، توسط دانشجو بارگذاری می‌شود. این گزارش پس از بارگذاری به کارتابل کارشناس رفته و پس از تایید کارشناس به کارتابل استاد کارآموزی می‌رود.
۳- ارزیابی و اعلام نظرات و پیشنهادات دانشجو که شامل چند سوال و بصورت چک لیستی طراحی شده است و پس از پاسخ‌دهی دانشجو، موارد مستقیماً به کارشناس و استاد کارآموزی و مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه ارسال می‌شود.
۴- ارزیابی سرپرست کارآموزی که بصورت فرم خام توسط دانشجو دانلود و در اختیار سرپرست کارآموزی قرار می‌گیرد تا تکمیل و امضا و مهر شود و توسط دانشجو در سامانه بارگذاری گردد. این گزارش پس از بارگذاری به کارتابل کارشناس رفته و پس از تایید کارشناس به کارتابل استاد کارآموزی می‌رود.
۵- گزارش نهایی کارآموزی که بصورت یک فایل pdf و پس از رد و بدل شدن بین دانشجو و استاد کارآموزی (بصورت دستی و سنتی) و تایید شدن از طرف استاد، توسط دانشجو در سامانه بارگذاری می‌گردد. این گزارش پس از بارگذاری به کارتابل کارشناس رفته و پس از تایید کارشناس به کارتابل استاد کارآموزی می‌رود. استاد کارآموزی هم پس از دریافت، ضمن تایید یا عدم تایید، و با اعلام ردّ یا قبول کارآموزی خاتمه‌ی کارآموزی را اعلام می‌کند.
۶- گزارش بازدید استاد کارآموزی که پس از تکمیل از طرف استاد برای کارشناس فرستاده می‌شود و با تایید کارشناس، به مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه ارسال می‌شود.
۷- آمار قرائت‌های استاد کارآموزی که پس از تکمیل از طرف استاد برای کارشناس فرستاده می‌شود و با تایید کارشناس، به مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه ارسال می‌شود.

تحت نظارت وف ایرانی